seynepon Kızlar transferin 8. Günü testim bu şekilde silik bir çizgi görüyorum, o testlerdeki gibi kopkoyu çizgiyi kaç haftalıkken gördünüz ya da kan tahlili öncesi sizde bu siliklikle mi öğrenmiştiniz? 4.günden beri silikliği görebildim çift embriyo transferi. Desteğiniz için teşekkür ederim♥️🍀😇 
aylah61 Ben regle 5 gün kala böyle varla yok arası silik bir çizgiyle ögrenmiştim. Ama öyle kopkuyu kırmızı olması için bence regli geçmiş olması gerekiyor hayırlı olsun bu arada. 🌸
1eylul seynepon beniki bundan belirgin çıktı transfer 7 günü 10 gün kan verdim 8 çıktı malesef umarım siz hayırlı haberler alırsınız bende cift embriyo transfer olmustum
HavvaM0806_ Bende tüp bebekle gebe kaldim hiç evde test yapmadım 10.gun kanda 841 değerle öğrendim inşallah sizde güzel haberler alirsiniz
Dilekkk7 Bende transferin 5. Günü çok silikle öğrendim. 9.gunde yaptım gala çok silikti. Hayırlı olsun sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz ❤️