cuma günü beta sonucumu gösterememiştim 2044çıkmştı pazartesi kese gördü ama 8mm dedi haftasına göre küçükmüş içinde bebeği de göremedik haftasndan kaynaklı küçük olabilir dediler çift rahimliyim özele gidicem bu hafta mı gitsem haftaya kalp atışı çıkar mı haftaya mı gitsem