Nesl Kızlar biraz önce nişanım geldi tam 40+0 dayım dün kontrole gitmiştim herhangi bir sorun yoktu ne zaman hastaneye gitmeliyim
Lalakaplangl Nesl nişan geldikten sonra 2 gün içinde doğum oluyor diye biliyorum, bence güzelce dinlenin sancılarınız başlayıp sıklaştığında hemen hastaneye gidin, su gibi aksın çabucak, kolayca kavuşun bebeğinizi 🙏
Aler Nesl 😔🥹 belirtileri oldu mu gelmeden ben 39 oldum daha tık yok etrafımdaki herkez doğurdu bi ben kaldım stres yapıyorum artık ya 😔 benim bebeğim de gelsin artık
ebruscan Doktorunuza haber verin isterseniz ama genelde düzenli sancı olunca gel diyorlar aksi bir durum yoksa. Haftanız da dolmuş. Belki sancılar gelir ardından. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, bizlere de dua edin güzel haberlerinizi bekliyoruz 🌸🙏🏻
Gizem1504 Nesl doktorunuza bilgi verin genelde nişandan sonra sancıda gelebiliyor. Takip edin sağlıkla kucağınıza alın
Nesl Aler sormayın bende 40. Haftadayım son günlerde hala doğum yapmadım diye çok stres yaptım. Herhangi bir belirtim yoktu dün nst ye girdim sancı vs hiçbir şey yoktu sabah bi akıntı hissiyle gözümü açtım