Kızlar ilk kızım 40. Haftada kendi sancimla geldi şuan ikinci hamileligim 37 haftadayim ama bebek tam önümde olduğu için bayagi canımı acıtıyor hareketleri.. durum da böyle olunca hemen gelsin istiyorum acaba ilk hamilelikte ne zaman doğduysa 2. de öyle mi olur ?
Etrafınızda veya sizin yaşadığınız doğum süreleri nasıl acaba??