Huzurunsesi3 Hamide_1 var diğer gebeligimde kullandım aşırı kabızdim doğumdan önce doktoruma yazdırdım doğum yaptığım gün kullandım tuvalete çıkmam gerekti sezeryan oldum hamilekten öncede aşırı kabızlığı vardi
mehsima Ben 4 aylıkken aşırı karın ağrısı ile acile gitmiştim. Çok kötü kabızlık ve gaz sorunu vardı doktor bana bu şurubu vermişti bana baya iyi geldi bi sıkıntı da olmadı 🌸