Kızlar reglime 3 gün kala silince kanamam oldu aşırı minik o gün erken gebelik testi yağtım markası bilinmeyen pek silik çizgi çıkardı hemen arkasından predictor yaptım negatif çıkardı sonra günüme yakın ben regl oldum sonra içime sinmedi regl biteli 1 hafta olalı predictor yaptım ve negatif oldu hamilelik yoktur değil mi o ilk silik test kafamı karıştırdı bulantılarım da olunca şuan düşünmüyorum çünkü