Kubra_nuur bende böylemi yapsam diye düşünüyorum açılcası, beni özele iten asıl konu bi kızımın daha olması ve ayrı kalmaya hiç alışık değiliz, sezaryen olacağım ondan 2gün nasıl ayrı kalacağım bilmiyorum. Sürekli yanımda olsun diye istiyorum özelde doğum yapmayı tabi eşimde aynı şekilde. Çünkü eşimden başka bakacak kimse yok ve annem yanımda refakatçi kalacak, eşimde kızımda yanımda gözümün önünde olur uyumaya eve giderler diye düşünüyorum, bide devlet hastanesi ile ilgilş nedense 10kişiden 8i kötü yorumlar yapıyor beni arada bıraktı, yoksa maddi olarak bizi zorlayan bi durum ama bide hiçbi masrafı olmayan birisiyim son dönemlerde eşimin bazı davranışları hoşuma gitmiyor değmez hiç doğur özelde sanki hayatta her senemi doğuracağım diyorum en azından kafam rahat olur, çok aradayım yani.. sağlıkla doğuralım bebişleri inşallah