Deletedmom_290 Sureklı sol tarafa yatıyorum ve yuz üstü yatmayı ve sırt üstü yatmayı ozledım sırt üstü yatmanın zararları var Dıye çok uzanamıyorumda
Fspgmb Deletedmom_290 merhaba kaç haftalıksın. Ben 38+2 deyim hala bazen sırt üstü yatıyorum veya sağıma doğru da yatıp uyuyorum yani. Nasıl rahat ediyorsam öyle yapıyorum valla inan hiçbir zarar yok bence. Eğer ki sırt üstü rahat yatabiliyosan yatabilirsin sonuçta 7/24 öyle durmuyosun
Guneyinannesi1 Deletedmom_290 yani ben sağa yatıyorum uyanınca da sırt üstü uyanıyorum vücudum öyle rahat ediyor demekki 🥹 32 haftalığım
Pembe_bulut Ben de sağa da yatıyorum sırt üstü de yatıyorum sola yattığımda nefes alamıyorum kalbim sıkışıyor sanki fazla uzun kalamıyorum o yüzden. Sırt üstü de max 5 dk durabiliyorum o da nefesimi kesiyor 😅
Deletedmom_290 Pembe_bulut bende Sureklı dönüp duruyorum ıste hep yuz üstü yatmaya alışmışım çok zor 😞
Deletedmom_290 Pembe_bulut Benımde sağ ve sola yatınca başım ağrıyor sankı sırt ustude belırlı zaman sonra nefesım kesılıyor yuz üstü alışmışım dönüp duruyorum oyuzden 23 haftalıgım
Eren1 Deletedmom_290 bende yüzüstü yatmayı cok sevıuorım anca öyle uykum gelıyordu troid rahatsızlığım var bırde yan felan hiç gelmıyor uykum
Deletedmom_290 ESLEM16 of Benımde uykusuz gecelerım normalde 11-12 yatan ben saat 3 olmuş hala 0 uyku ve başı ağrısıyla yazıyorum bunları burasıda bagımluluk yaptı Bıde
Eren1 Deletedmom_290 ben daha yenıyım ödüm kopuyor sürekli yanayım ama uyandğmda sırt üstüyüm ben en cok yüz üstü özledm ben yüz üstü uyumadan uyuyamayan biriyim birde