arven000 tek kaldığım bi gecenin sabahı olmak üzere, nöbete gidiyor eşim, ilk başlarda zor geliyordu ama sonra alışıyor insan, hatta bazen iyi geliyor tek kalmak. Korkuyorum dersen dua oku bol bol, odanın kapısını kapalı tut ilk günler öyle kalıyordum, şimdi kızımı alıyorum yanıma mis kokusuyla sarılıp uyuyorum ☺️ 29haftalık hamileyim ayrıca