19 haftaligim lovabaya girdiğim de peçete de kan gördüm ama çok az miktar da yarım saat fpan oluyo sürekli ve ye cikiyorum bidaha yok bebeğimi aasada hissediyorum yazmıştım günlerdir çok özür dilerim genital bölge de çok sivilce çıkar acaba o mudu diyorum emin değilim kanama olsa devamı gelmez mi çok korkuyorum