Kalem500 Merhaba . 21+5 haftalık gebeyim. Dünkü kontrolümde plasentada kanama alanları görüldü . Aktif bir kanama olmadığı söylendi . Bende hiç kanama yaşamadım . Böyle bir sorun yaşayan oldumu acaba ?
Eminel Kalem500 benim de detaylı da plesenta da hafif kanama alanı görüldüğü çıktı, ancak 2 tane doktor ve perintlg önemli birşey olmadığını söyledi, sizin ki nasıl birşey bilemeyeceğim de, ben de durum buydu
Kalem500 Eminel banada aynı şekilde iki doktor baktı şuan için riskli bir durum olmadığını fakat takip edilmesi gerektiğini söyledi . Birde plasenta aşağı yerleşimli . Sizin plasentanın yerleşimi nasıldı ?
Eminel Kalem500 evet cnm takip edildi, kanama görüldüğü hafta aşağıda ydi 25. 26. Haftada yukarı çıktığı söylendi, bir sıkıntının kalmadığı belirtildi,