Senbenbenegim alyahanimm Kakulelipasta bende uygulamaya göre Allah nasip ederse kazasız belasız 85 ve benim duygusallik tavan şuan
Senem10 Zge12 sağlıkla kucağına alırsın inşallah benimde ikinci gebeliğim dün doktor dedi 5 hafta sonra doğum 35 gun kldı hemen hemen aynı zamana denk geliyor🥰 Kakulelipasta Son 35 gün rabbim tüm annelere sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
anneoluyorummm103 Kakulelipasta 115 daha çok var oğluşuma kavuşmama hiç tanışmadık ama şimdiden çok özledim ve onu görmek için sabırsızlanıyorum 🥹
mehmetsaki Sarees Rabbim yardım etsin cümlemize ve sağlıklı hayırlı bi şekilde kucağımıza almak nasip olsun 🤲🥲🥲
Miniginannesiiii1111 Fatma2407 bilmiyorum valla Ekim sonu Kasım başı büyük bir ihtimalle daha doktorum gün vermedi sezeryan olacağım
Annekuzusu123 ageuy1-2 erken biraz ya sanki bende öyle istiyordum da dedi 38in içinde alalım yazık dedi bende kabul ettim 38+1 de yada 38+3 de alacak