Mirosunannesi_0120 Sabah 7 den beri durdurmaya çalışıyorlar ama sancı 40 in altına asla düşmüyor hatta 70-80 sürekli dururmu sizce kanamam var bebek daha 2100 kg
Mirosunannesi_0120 Mirosunannesi_0120 yokmu benim gibi olan dyanamiyorum artık üçüncü sezeryan olacak neyi bekliyorlar acaba daha
Yavuzzynpmhra Mirosunannesi_0120 kilosuna üzülme bacım, ikizlerimden biri 2100 gram diğeri 2.080 gram doğdu. Küveze yoğun bakıma vs girmediler. 36.haftada doğmuşlardı. Hemen toparlıyorlar zaten tosun oluyorlar sonra🐣
Manolya89 Mirosunannesi_0120 geçmiş olsun bende .35 de doğum yaptım 2090 gr bebeğim doğduğu gibi küvöze aldılar 12 gün ayrı kaldım çok şükür kavuştuk bugün 17 günlük oldu inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize