Elifdundar29_ Kızlar 20+3 haftalık hamileyim kalçamdan ağrı giriyor bacağım çekiliyor yürüyemiyorum magnezyum ilacıda kullanıyorum ama faydası yok benim gibi olup başka şeyler deneyen var mı
Mavideniz26 Elifdundar29_ benim de aynı sıkıntı var canım 14 haftalıgım ben geçmez yani benim diğer hamileliklerimde öyleydi doğuma kadar
Merve7195 Bende aynı sorunu yaşıyorum. Özellikle gece çok daha fazla oluyor labobaya kalktığım zaman yürüyemıyorum buna çözüm önerisi olan varsa bende bilmek isterim bende 26+5 im🙏🏻
Elifdundar29_ Çok zor bişey adım atamıyorum ya kendi kendime düşünüyorum acaba bel fıtığı falan mı var diye