Momshhh Merhaba kızlar bende hamilelik öncesinde ve şimdi de iştahsızlık var hiç bir şey yiyesim gelmiyor 😐Şimdilerde bu normal evet ama kilo almayıda çok istiyorum boyum ve kilom da orantısız Ayrıca iştahla yemek yiyen insanları hayranlıkla izliyorum 🫣ben hep ittirmeyle yediğim için Daha önce diyetisyene gittim iştahsızlık olunca oda fayda etmedi maalesef İştahımı nasıl açabilirimmm ilk gebeliğimde kilo alabileceğimi düşünmüştüm fakat doğum sonrası eski kiloma hemen geri döndüm zaten gözle görülür bi kilo da almamıştım
Sultankut Momshhh ben bi ara yemek asmr videoları var onlara sarmıştım ve aşırı iştahım artıyordu üşenmeden kalkıp spagetti yapıp yumurta haşlayıp içine atıyodum taze soğan vs koyuyordum biraz sulu bırakıyordum sonra hüpürdeterek yiyordum 😂saçma gelebilir ama aklıma o geldi 🤭
hamilesavis19 Gebelikte kaç kilo aldınız merak ettim? Ben de uzun süre bu sorunla uğraştım. İştahsızlık neden var önce onu çözmek lazım. Mesela değerleriniz, demir ve kan yeterli mi? Yeme bozukluğu problemi var mı? Bunları çözdükten sonra devamı geliyor