Ozeeer yani çok yavastta olsa hissediyor mu tekmelerini hiç mi hissetmiyorsun hissetmiyorsun git bence canım benimde 3 cu gebeliğim 15 haftamda pıt pıt hissettim 20 den snra yavaş yavaş hareket lerini hissetmeye başladım ama hiç hareket etmiyorsa git bence