ezgiyldrms Kızlar adetim 7 gün gecikti bugün kan verdim değer 11309 çıktı kese görünür mü sizce ve değerler normal mi
Deletedmom_8793 ezgiyldrms hayırlı olsun 5bin üstü görünür diye söyleniyor ki bence de görürsünüz kalp atışı bile duyabilirsiniz cihaz iyise
ezgiyldrms Evet gittim keseyi gördük çok şükür 7. Haftadayım ama kalp atışlarını duyamadık bir de kesenin boyutu olması gerektiğinden küçükmüş sanırım biraz sıkıntı teşekkür ederim bu arada ☺️
Ozgenurribo ezgiyldrms bizde 3 gün önce gittik keseyi gördük 6 haftalığız 💕haftaya tekrar gideceğim kalp atışı ve keseyi daha net görmek için ben ilk bebeğimde kalp atışını 8. Haftada duymuştuk yine de kalbinizi ferah turitun güzel şeyler düşünün 🥰
ezgiyldrms Ozgenurribo çok teşekkür ederim size de hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 🙏🏻