Sevimlianne_adayi sıfırlaması imkansız canım , daha 2 ay olmamış beni çok yanılttı çünkü ben 4. Aya girerken dahi hep aynıydı testler doktora gittim normal dedi değer yüksek olduğu için hemen sıfırlanmadığını söyledi , ama sen en iyisi kan ver ya da direk doktoruna git en güzelini o bakarak bilir kuzum