Gzdenr34 Arkadaşlar benim inanılmaz kasıklarım ağrıyor 35 haftalık olduk zor kıpırdıyorum canım yanıyor, bir de böbrek yüzünden stent takıldı 2 hafta önce acaba onunla mı alakalı sizde nasıl durumlar
Pera_aslan Gzdenr34 canım bende 37 oldum benim de aşırı kasıklarım ağırıyordu sanki şişirmişler gibi doktora söyledim endol fitil verdi makattan baya rahatlatıyor sen de doktoruna söyle belki bi şey verir
Sdt Gzdenr34 böbrek büyümesinden dolayı mı takıldı ? Benimde sağ tarafımda büyüme var demişti doktorum. Son bir haftadır sağ tarafımda ağrı değil ama canım çok açıyor yani kemiklerim bile çok sızlıyor sağ tarafıma yatamıyorum sol tarafa döndüğüm de bebek çok hareket ediyor resmen hiç bir türlü uyuyamıyorum
Pera_aslan Gzdenr34 evet canım illaki verir endol rahim kasılmalarına da iyi geliyor beni çok rahatlatıyor valla
Gzdenr34 Sdt benim sol böbrek büyümesi vardı hidrofrnez ama benimki korkunçtu 2 haftadan fazla dayanmaya çalıştım giderek kötüleşti en son işte kusma acı duramıyordum kaç gün hiç yatamadım en son stent takıldı