Ben yaşamıştım çok kötüydü gerçekten pamuklu çamaşır giydim hep nioli yağı damlattım ve sıcak su torbası yapıp üzerinde oturuyordum çevremdekiler çok tepki gösterdi hatta hamilesin iyi değil diye ama doktorum bişey demedi siz de deneyebilirsiniz ilaçsız bu şekilde atlatmıştım doktorunuza danışın yine de geçmiş olsun 💐