Nomoyav Haftama girdim normal doğum istiyorum canım o yüzden evde doğumumun tetiklenmesi için ne yapabilirim acaba
Gulcingul Ben de bu akşam NST girdim 39+3 sancı yok henüz. Doğum hemşiresine sordum açılma için ne önerirsiniz diye; Sandalyeye tutunarak squat, merdiven inip çıkma, yürüyüş ve pilates topu egzersizi yap dedi.
SemaNurSoy97 Hurma ye ananas ye merdiven çık aksak gebe yürüyüşü yap bide Meryem süresi aç dinle veya oku bol bol