beyzanuru Kızlar ıc camasırımda hafıf pembemsi akıntı var 33+4 gunlugum olması normel mi cokkk acık pembe renkli iç camasırı gıysem farketmezdım bıle beyaz gıydıgım ıcın fark ettim korkmam gerekır mı veya ilişkiden sonra olabılır mı korkuyorum suan
HumaBetul342 beyzanuru Acile gitseniz iyi olur mudahele edilmesi gerekebilir kritik haftadasiniz.Nişaniniz gelmiş olabilir
Minikmercimekk beyzanuru doktorum dediki bana. Rengi miktarı hiç ama hiç farketmez. İster ilişki sonrası olsun ister başka şey. Her ne olursa olsun. En ufak kan belirtisidir hemen aile geliyorsun dedi. Sakın riske atma. Bende yaşadım. Ve düşük tehlikesi atlattım. Benimde ilişki sonrası çok haifif bir kan dı. Ama hemen acile koştum iyiki gitmişim. 1 gün hastanede yattım. Şükür geçti bitti
beyzanuru HumaBetul342 nişan gelmesi daha belirgin kan ve akıntıyla gelmıyor mu cok toz pembe gibi benım ki oyle mı oluyoe acaba
HumaBetul342 beyzanuru Yani kişiden kişiye değişiyormus bazıları beyaz ve köyü akıntıyada nişan diyor yani siz geç olmadan bı kontrole gitseniz iyi olur leke kan pembe akıntı bunların hepsi bu haftanizda risk erken doğum haberciside olabilir amacım korkutmak değil tedbirinizi almanız için umarım herşey yolundadır
beyzanuru Acile gittim nst yaptılar suyumun geldıgınden suphelendıler bı kaç test yaptılar hersey yolunda dendi bi kanama alanı gözükmuyor dedi ilişki yaşamıstım ertesı gun ondan kaynaklı grldi sanırım cok sukur hıc bır sıkıntı gorulmedi