Gizzbb Canım tek başına gebelik belirtisidir demek biraz yanlış olur. Bence gebelik belirtileri normalden çok daha farklı oluyor. Ben de bir hafta önceden inanılmaz bir halsizlik başlamıştı, çok sık tuvalete çıkıyordum, kasıklarımdan bacaklarıma doğru bıçak saplanması gibi ağrı ise en belirgin belirtimdi. Diğer regli olacakmışım gibi belirtiler zaten devam ediyordu. Ek olarak birkaç gün öncesinde ağzımda metal gibi bir tat vardı. Yani tek başına göğüs ağrısı bir belirti diyemeyiz ne yazık ki