Canlar benim de kullandığım 3 uygulama var biri 1 Eylül biri 2 Eylül biri de 4 Eylül adet gösteriyor, yumurtlamadan sonra benim de bazı belirtilerim oldu 2 gündür de adet olacak gibi ağrım var ancak henüz kanama başlamadı bugün sabah laboquick yaptım ancak herhangi bir çizgi oluşmadı adetimi bekliyorum sizler ne diyorsunuz yaşayan var mı böyle bir durum? korunduğum zamanlardaki adetim gelecekmiş gibi olan ağrılarım var 2 gündür sanki adet sökülüp gelcek gibi ama henüz sökülemiyor gibi