Kızlar 52 günlük bebeğim, 2 günlükken hastaneye yattık, sarılık değeri 13 dü. 36 haftalık doğduğu için yüksek riskten hesaplanıyor. 14 sınırdı o zamanki saatlik yaşına göre. 1 gece kaldı sabah taburcu oldu 11 e düştü daha sonra 14 e çıktı bu sefer sınır değer 17 ye yukseldigi için yatış vermediler 8 günlükken 16 oldu yoğun bakımda yattı aramızda grup uyusmazligi da var. Sonrasında stabil 7,8 arası ilerledi. En son 12 Ağustos’ta kontrole goturdugumde 7 idi tekrardan. Yogunbakimda yatarken detaylı kan almislardi herhangi bir sebep yoktu kan uyusmazligi dışında. En son götürdüğümde de doktorum muhtemeln anne sütü sarılığıdır gözüne daha çok sarı gozukurse getir dedi. Bende gerek duymadım. gözüne direkt bakınca sarılık yok ama yana çevirince var. Teninde de hafiften var hâlâ. Geçmek bilmiyor böyle olan varmı insan yinede endişe duyuyor onu öyle gördükçe çevremde en fazla 1 hafta içinde geçti bebeklerin sarılığı ilk defa duydum ve yaşıyorum böyle şeyler.