Gzddlk yyssmmnn 27+2 deyim şuan belediyede çalışıyorum dayanabilirsem 37 ye kadar çalışacağım inşallah.Sen kaç haftalıksın canım
DuyguSenturk yyssmmnn bende bankaya bağlı çalısıyorum 21 haftamdayım insallah sorun olmazsa 37.haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum
yyssmmnn Gzddlk bende 34. Haftamdayım bankada calısyorum 2 haftam kaldı bu haftayı saymazsam bende dayanmayı umuyorum 😂
Aysun_2017 yyssmmnn yyssmmnn 33.haftamdayım bende bankada çalışıyorum ama bu hafta son daha fazla dayanamayacağım çok zorlamaya başladı çünkü
Gzddlk yyssmmnn maşallah az kalmış sizin darısı başıma sağlıkla kucağımıza alalım Allah'ın izniyle :)
yyssmmnn Aysun_2017 haklısın bızım banka sakın yorulmuyorum ama daralıyorum bu analık izninde resmı tatıller sayılıyormu bılgın varmı 23 nısan vss bayramlar dahılmı
merv0384 Mirkanyakup 32de ayrılsan bile dönem bitiyor canım ben de 30dayım bi an önce bitse diye bakıyorum önceden gideyim diyordum ama ağırlaştıkça fikrim değişti
Alyasmom Nasil dayanabiliyorsunuz ben suan 28+6 yim dort gozle 32 haftayi bekliyorum. Okulda memur olarak caliyorum
yyssmmnn Alyasmom 🤷♀️ Napalım sonrasnda 1 ay daha fazla evde kalabılmek ve maaş alabılmek için 2 ayda iznım var içerde ücretsızede artık bakıcam .
Gzddlk Ben evde daha çok yoruluyorum ya sabah kalkarken biraz zorlanıyorum ama izne ayrılsamda okula giden çocuğum var yine yatamayacağım o yüzden çalışayım paramı alayım diyorum :)
Emelinda yyssmmnn ben banka avukatıyım 37ye kadar çalıştım dün ayrıldım izne, iyi ki çalışmışım ev hem sıkıcı hem daha yorucu, mühim olan bebeğimle daha fazla vakit geçirmek ☺️