Lmn canımmm ikisinide kullandım. Bebe yağı senelerden beri kullanıyorum cildim kuru diye. Johnson baby bad tıme mor olanını kış aylarında yeşil olan aloe Vera olanını yazın kullanıyorum. Kokularından dolayı bu şekilde tercih ediyorum. Mutlu huzurlu 34. Haftama kadar geldim. Extra kakao yağı nemlendirici kremlerde kullandım. Fakat suan karnında 6 veya 7 tane Çatlağım vardır. 34 den sonra ne yaparsam yapiyim çatladım. Neyse bebeğim sağlıklı olsun yeter.