Minnikkbebii Heryerde normal yazıyor ama kayınvalidem bugün ikinci gebelikte benimde senin gibi oldu sonra göbek fıtığı olduğumu öğrendim büyüyüce ameliyat oldum falan dedi beni ürküttü olursa tabi allahtan ama kinayesine mi yaptı acaba anlayamadım
Mrvztrk Minnikkbebii benimde öyle ve annem küçükken bende göbek fıtığı olduğunu söylemişti ama doktoruma sorduğumda bir sıkıntı olmaz demişti
Melickaya Minnikkbebii herkeste oluyor o ve çok doğal kayınvalideniz de felâket tellalığı yapmasın şimdi
Busradoga Minnikkbebii 30+3 üm benim göbek deliğimde dışarıda öyle abartı olmasada ama bu durjm zaten normal karın şiştiği için göbek deliği dışarı çıkıyor anormall bir durum değil ki
dilaradoyan Minnikkbebii karın büyüdükçe delik dışarı çıkar her gebede böyle gördüm. Kayınvalidenizde vardır tetiklemiştir gebelik büyük ihtimalle.