Güzel annelerim bana bi yardımcı olur musunuz ben 9 ağustos da adet oldum 14 ağustos bitti ve 17 ağustos da tekrar geldi 22 ağustos da bitti oda ve sorum şu ki sizce benim Bat ne zaman oluyor yani ben ayın kaçından sonra kan ve idrar ile hamilelik var mı yok mu onu öğrenebilirim