Buse0600 Kızlar son adet tarifim 7 Ağustos şu an adetime 2 3 gün var erken öğrendim sabah test yapmıştım sonra sa kan tahlili sizce değerim düşük mü? İlk gebeliğimize çok erken öğrendim değerim 9.48 di. Bu sefer 21.8 sizce iyi mi adet öncesine göre?
[silindi] Buse0600 benimde son adet 7 Ağustos. Bugün kanda 23.8 çıktı benimde. Aynı gibiyiz🥹 perşembe günü kadın doğum doktorıma randevu aldım gideceğim.
Bebegimgeliyor10 Buse0600 canım bu değerler 2 gün arayla mi öyleyse gayet iyi birde beta değeri 2000 üzerinde görülüyor bence erken almışsın 10 gün sonra daha artar ve keseyi görürsün 💗hayırlı olsun şimdiden 💗
Bebegimgeliyor10 Buse0600 pardon 9 olan önceki gebeliginizmis Değerinin artışını kontrol et 2 günde bir kan ver canım merak etme 5 ile öğren bile var 💗
[silindi] Buse0600 canım bu değer gayet yeterli ama bir hafta geçsin tekrar ver. Hayırlı olsun inşaallah yükselir değerin 🤗❤️
aysenurmustafa38 Gebeliği Beşinci hafta da ogrendim beta hcg ,pazartesi bin çarşamba 6 bin çıktı bana biraz yüksek gibi geldi,sizce bir sorun olur mu kızlar