Dderryaa 19+3 bebeğimn hareketlerini hissedemiyorum bir hafta önce hissettim bi bidaha hissedemedm normalmi acaba korkuyorum😓😓
ValideSultan Dderryaa canım bende 20 de hissettim. Buraya bakarsan kendini kötü hissedersin millet 15-16 da hissetmiş
DuyguSenturk Dderryaa bende 21 haftalığım dünden beri hareketleri azaldı bişey yesem içsemde atmıyo korkuyorum dün iştede baya yoruldum acaba diorum onun etkisinden mi 🙈😢
Yaasemintosun 22. Haftamda hissetmeye başladım bende ☺️ arkadaşım 16. Haftada hissettiğini söylediğinde bende kendimi kötü hissediyordum ama sabırla bekledim 22 den sonra zaten hiç durmuyor 😀
Dderryaa Yaasemintosun bende okuyorum burada okuyorum ay şimdi ebem aradı gel diye söyledim gelde bakalım dedi
Tgccc Dderryaa bende senin gibiyim 19 haftadaym histmıorum hicc kontorlmde dhaa 20 gün var süreklı evham yapıorum yalnz degilmişim demkki 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Tubamsl Bence kendinizi üzmeyin doktorlar belli bir haftaya kadar hissetmemek normaldir diyor bir de daha küçük oldukları için her hareketlerini hissedemeyebiliyoruz.
Dderryaa DuyguSenturk bende öle çikolata yiyorum muz yiyorum tık yok eşime dedim sabah kızdı herkesn faklı bakıp durma yazılanlara diye ebem aradı biraz önce söyledim gelde bakalm dedi
Ezgisare Canım bence 15 haftada hissedenlere inanma onlar bağırsak hareketlerini bebek sanıyo 20.haftadan sonra hissetmeye başlarsın oda düzenli değil ben 21 haftalık hamileyim günde bir iki kere belki hissediyorum ama hiç hissetmediğim zamanlarda var 26 haftadan sonra düzene girer
Dderryaa Ezgisare gittim geldim sağlık ocağına ebe baktı çok hareketli endişelenme 15güm sonra falan hisstmeye başlarsn erken dedi baya hareketli kalp atışını zor duyduk😂😂
Aysktr Dderryaa hareketin cinsiyetle alakası yok ki. Bide üzülme bos yere bende 18 de hissetmistim ilk böyle iki kere pıt pıt 😊sonra 21 22 kadar hissetmedim hiç ee simdi durduramıyoruz hiç az daha sabret 😊
Dderryaa Aysktr burda okuyunca moralim bozuldu😂😂ama gayet iyiymiş oğlum baya hareketli ama ben hissedemiyorum 😆
Deletedmom133 Dderryaa ilk gebelik te 24.haftayı buluyor hiç minik kıpırtı bile yokmu canım bozma moralini 😍