Randevuma daha 2hafta var. Şu an 4. haftadayım çok yeni. Yarın kan sonuçlarımı alıcam. Folik asite ne zaman başlanması lazım sağlık ocağı yazar mı. Ilk gebeligimde öğrenip hemen özele gitmiştim unuttum hemen kullanmaya başladım mı yoksa doktor sonra mı verdi napıcam erkene randevu da yok