prenses99 3 gündür gaz şikayetim vardı simdide tuvalete cikamiyorim 7 haftalik hamileyim bagirsagim cok agriyor zeytinyagi denedim kefir iciyorum yinede aynı onerebileceginiz birsey varmi doktorumada daha 10 gun var gitmeme randevu zor aliyorum her seferinde
Minikeller38 prenses99 aç karnına taze çekilmiş tahin bul iç canım doktorum önerdi sabahları aç karnına 2 yemek kaşığı yiyorum saf tahin kabızlık hiç yaşadım şükür .
GamzeAGacs prenses99 Canım geceden bir su bardağının içerisine gün kurusu kayısı koy 2 veya 3 tane üzerine su koy.Sabah uyandığında aç karnına kayısıları ye üzerine suyunu iç .Bide öyle dene bana iyi geliyor.
GamzeAGacs prenses99 Evet zor hormonlar değişiyor herşey değişiyor ama bebişler için hepsi onlar sağlıklı olsun 👼🏻🙏