Ayisigi85 ben 9 ya da 10 Eylül bugün dayanamayıp kan testi verdim hastanede çalışıyorum zaten ama beta 1 geldi, sağlıkçıyım daha erken olduğunu biliyorum( belirtilerim de var inanıyorum bebeğim benimle bence) ama dayanamadım yaptım işte. Sonucu görünce yine de çok üzüldüm moralim kalmadı. Bence kesinlikle erken yapmayın en azından adet tarihinizi bekleyin