Kızlar önce pwrinatalog 12 haftalıkken %98 kız dedi 13 haftada muayene olduğum başka bir doktor %100 kız dedi cinsiyet değişmesi yada yanılma gibi bir durum olur mu anneme abimi 8 ayına kadar kız demişler abimin eşi oğlunu 20 haftaya kadar kız bildi yani bizim ailede bu durum çok oluyor kızımız olacağı için çok sevindik ama değişmesinden de korkuyorum anlayanlar bir yazabilir mi :)