uzra2 ben memnunum açıkçası daha yeni buldum sayılır 2 ay falan oluyor ama bulana kadar 3 devlet hastanesi 2 tane de özele gidip denemiş biri olarak en iyisi rıza Hakan bey diyebilirim.36 haftalığız bu haftalara kadar ilaç kullanamadığımı bile bile doktorlar hiçbirşey yazmazken Hakan bey kan ilaçlarımı vitaminlerimi suda eritmeli verdi bebeğim ve benim için.Her gittiğimizde detaylı anlatır önde ekran olmasına rağmen çevirir kendi ekranından gösterir.İletişimi de gayet iyi 9 ayda memnun kaldığım tek doktor☺️😅