EmellC Dün gebelik testim pozitif çıktı bu sabah sağlık ocağına kan verdim sonucu yarın öğrenicem. Sırtımda böyle batma gibi ağrı var alt kısımda normal mi? Bide bir kaç kere göbeğimin alt kısmı sanırım yumurtalık oldugu kısımda batma oldu