hasancanpulluk Merhaba Sevgili Anneler ve Anne adaylari Bu gun Cinsiyetimizi Ogrendik , Biz de yarin cinsiyet partisiyle ogrenecegiz önden tahminlerinizi almak istedim yarin paylasacagim Ankete Katilimlarinizi Bekliyorum
benna hasancanpulluk 11+6 da bankada %85 kız dedi düz dedi çıkıntı yok dedi gösterdi 16+2 de erkek dikmiş duruyor öyle yani 16 dan önce yapılanlarda yanılma olabiliyor
bebeklerimveben3 hasancanpulluk cinsiyeti her neyse tebrik ediyorum fakat bu cinsiyet partilerini abartmasak mi? Daha net belli olmaz ayrıca bu haftada. 16. Haftada net belli olur. Hatta eğer parti falan yapacaksanız 24. Hafta civarını bekleyin detaylı ultrasonda tam emin olursunuz. Yani demek istediğim herşeyi kutlamak için bu kadar aceleci olmayın.
[silindi] hasancanpulluk Bu haftalarda çevreden duyduğum kadarıyla %100 bile denilse yanılma olabiliyor çünkü daha çok küçük bence parti için bekleyin. Bana da doktor 14. haftada %70-80 kız bebek dedi ben de bekliyorum
benna hasancanpulluk 16 dan küçükse emin olma genelde derim çünkü banada çok kesin dedi ki ben çok tanınmış birine gittim perinatoloji doktoruna gitmiştim renkli falan hep gördüm çıkıntı gözükmüyordu hersekilde düzdü 16 da kendi doktorum bı açtı ultrasonu şak dikmiş duruyor her açıdan baktı sürekli baktı erkek yani biraz daha sabretmek iyi olur sanki
Huzurunsesi3 hasancanpulluk benim eşimde erkek hissediyor ben bisey hissetmiyorum 11+6 bugün devlete gittim çok küçük ne cinsiyeti canım dedi ama özel söyler bu babalar biraz hissediyor bence
Parek00 bebeklerimveben3 Şimdi bu yorumu gördüm sinirlendim, BİZ KUTLAMAYI ABARTACAĞIZ SİZ DE HER ŞEYE BURNUNUZU SOKMASANIZ MI ?? :))) NEDEN? Siz abartmayın aceleci olmayın ama olana da yorumda bulunmayın. Kadın size cinsiyet partisi fikri mi sormus ?
Zeynepkarip bebeklerimveben3 erken ve ya geç bu onların kararı derdi tasası size düşmez kız der doktor erkek çıkar ama yine parti yaparlar size ne neden her şeye mualefet oluyorsunuz ki anlamış değilim böyle yaparak lütfen insanların hevesini kalbini kırmayın