alyaruya Kızlar ilk gebeliğim sancımın olduğunu nasıl anlarım.Şuan zaten ağrılarım var bebek kendini topluyor karnım sertleşiyor kanamam oldu nişanım geldi ama sancımın olduğunu nasıl anlıycam
tahamommy alyaruya bende onu merak ediyorum ya, chat gpt ye sordum dayanamayacak gibiyse hareket ettiğinde yürüdüğünde geçmiyorsa gerçek sancıymış, tecrübeliler daha iyi bilir tabi üste çıksın
deletedmom43191 alyaruya dogum sancisinin gittikce siddeti artar sabit kalmaz azalmaz ne yaparsan yap hep hissedersin 3 dogum yapmis birj olarak soyluyorum bunlari
beyzanuruzumcu8087 alyaruya canım doğum sancısı öyle bir geliyorki yalancı sancıyla ayırt ediyorsun zaten rahminde aşırı baskii hissedersim aralıklı aralıklı gelir gider sürekli olmaz
alyaruya deletedmom43191 İlk gebeliğim ya tecrübesizlik bu yüzden soruyorum herhangi bi ağrıyla hastaneye gitmek var birde gerçek sancıyla ve bunu ayırt etmek için siz tecrübeli annelere soruyorum🤗🫶🏻
alyaruya deletedmom43191 git gide artıyor bugün nst ye girdim.Nst de sancım 75 üstü hep çıktı 80-90 arası hep oynadı
ilayda_2309 alyaruya sancıyı öyle bir anliyorsun ki canım merak etme kesinlikle kendini belli eder benim öğlen 12 gibi nişanım geldi gece 12 gibi de sancılarım başladı sabah 7 de de doğum yaptım
Tazeanne0134 alyaruya kaç haftalık hamilesin bide doğum sancısı geldiği zaman anlamaman mümkün değil asla bi dinlen uzat ayaklarını yorma kendini geçmezse bi git hastaneye
minnoshan alyaruya karın sertleşmesi kasılma oluyor bununla beraber kasık ve belden regl ağrısına benzer şeyler yaşarsanız onlar sancı oluyor