Şuan 12+4 üm çarşamba günü ikili taramam var ama cinsiyeti öğreneceğimi pek sanmıyorum hayırlısı yine de , evettt bir kaç gündür ben de hafif karın ve bel ağrısı yaşıyorum özellikle bel, demekki normal bişey genel olarak hepimiz yaşadığımıza göre ☺️ Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌸