kisbebisi kızım 4,5 yaşında. Oda yapmadım. 3,5 yaşına kadar snne yanı sallanır beşiğinde yatti. Benim de hayalim 2 yaşında ayrı bir odaya almakti ama geceleri üstünü acma olayı vs olup hasta olunca erteledim bunu. Şimdi de yatak aldık, karyola şeklinde. Bizim yatağın yanına koyduk. Odasını yine ayiramadim. Yani bazı şeyler planladigimiz gibi olmayabiliyor ama bir muddet aynı odada yatmak daha doğru geliyor bana. O yüzden odayi ilerleyen zamanlarda hazirlayabilirsiniz bence.