Ben doğumdan önce Manuel aldım bebişim 16 günlük henüz onu kullanmaya başlamadık ama sallanmayı seven Bi bebiş çıktı bizimki şimdi otomatik anakucağı alacağım f/p açısından elele markaya karar verdim Manuel olanlar bebek biraz büyünce kendini sallayabilecek seviyeye geldiğinde kullanmaya daha uygun fiyatları ½ bandında zaten o yüzden ikiside alınabilir fayda açısından