S-nur1 anladım olabilir cok gecmis olsun inşallah saglikla kucagina alir buyutursun❤️ benmde normal kosullar 1.si normal dogum olacakti doktorumun beni cok korkutmasiyla sezeryan yapti sonrasinda 2. De normal yapayim dedim sancilarim vardi nisanim geldi yaptiramam dediler doktorlar yine olmadi 3. Yu yapayim dedim simdi de hic bir doktor bulamiyorum o yuzden yine kesecekler 😞 yoksa normal doguma yatkinim son haftalarda muhtemelen sancilarim olur yine