Gamzeemrmrt postları eşine okutan var . Tamam sağlıkla ilgili özel bir şey değilse eşinle paylaşabilirsin gebelik bilgilendirmesi için bu normal birşey . Ama özel konuları okutmak , erkeklerin burda dolaşması nasıl sapkın olduklarını gösteriyor . Erkeksin ne işin var burda utanmıyor musun . Bir sıkkımlık canı kalmış Karnında bebekleri olan kadınlardan ne buluyorsun ne bekliyorsun eğer şerefin varsa birazcık seni doğuran kadından utan ya .