Gul1402 summmmm ben devlette yaptırdım zaten kan işlemi oldugu icin özele para vermeye gerek yok diye düşündüm
tonymontana summmmm ikiside ayni seyin laciverti dogruluk orani cok dusuk iyice arastirip yaptirin ya da yaptirmayin derim