irmkkck enfeksiyonluk bi durum yok aslında ben ağrı kesici bile almamıştım, anestezisiz çekildim 5 dk da bitti işlem ilacı verirken hafif ağrım oldu ama adet ağrısı gibiydi kanamam da olmamıştı çok şükür, benim tek tüpüm kapalı çıktığı için sonra ben vajinaya sülük koydurdum belki faydası olur diye 1 ay sonrada hamile kalmıştım ama ikizdi kalbi durdu 13. Haftada 10 ay ara verdim tekrar hamile kaldım şimdi doğumu bekliyorum inşallah 🥹 sülükten sonra açıldı diye de düşünüyorum ya bilmiyorum tabi de bi de sadece yumurtlama takibi yaptım hangi tarafta yumurtladığıma bakmadım canım