busra-ayaz61 malesef bnmde çok yüksek çıkmıstı 200 üstü yükselmişti değerler, kaşıntımda vardı kolestaz dendi dahiliyeye gittim orda tekrar kan verdim 150lere düştü şimdide gastroentoljye yönlendirdi dahiliye ama randevu bulamıyorum malesef özel hast. O bölüm yok. Doktorum bol su icmemi önerdi ve karaciğer icin uygun diyet verdi ona uyuyorum şmdi. Bugün kadın doğum kontrolmz vardı doktorum ciddiye alınması gereken bir şey erken doğumu tetikler dedi çok stres yaptım ya inş düşer değerler bian önce🥹 sizde takip edin ihmale gelmez bebek icinde gelişim geriliği yapabilirmis.