yarensl Kızlarr bebişleriniz ne tarafta duruyor sağ tarafınızda mı sol tarafınızda mı ve cinsiyetleriniz ne 🌸❤️
bebiveben Hafta ben hep sağ tarafta hissediyorum ve kızım olacak inşallah. Kaburga altımda çok baskı hissediyorum böyle olan var mıydı ? Sanki orada toplanıyor gibi.