Turkan_oruc canm bende cok korkuyodum panik atakda var bende istemiyordm ama dedigin gibi bebegimi görmek ameliyat sonrasi ilgilenmek icin bide doktorum sayesinde denedm. Hic agri acı veya kestiklerini fln hisstemedm bian cekistirdigini hissettm oda korkulack veya kotu bisey degildi hemn bebegimn sesini.duydm gosterdiler emzirmeye calistilar sonra onu giydirmeye götürdüler dikis kapatma islemide bittiktn sonrası hafif aci vardi oda normal ameliyat sonucta ben odaya geli gelmez agri kesici yaptrdm yanliz ameliyat başından sonuna kdr konustm hep basimdakilerle sacmaladm bile kafami kendimi olaya vermeyim diye 😀 ama genel anesteziden iyiydi sadece baş ağrım çok aşırı oldu oda suan gecti ama belimde agri var oda normal mi gecer mi bilmiyorm