ppmerlina adabusr varla yok arasında bir şey görüyorum ama negatif gibi düşünüyorum bitanem. 2 gün sonra yine yap
adabusr visnelicheescake ay vardır inşallah. Hiç düşünmediğim bir zamanda belirtilerle acaba dedim. Şimdi de heveslendim dünden hazırmışım 2.ciye meğersem ☺️
Bsr41 Kizlar benimde 6 eylul regl gunum 5 gun kala bugun test yaptim negatif cikti :( acaba erken diye mi ya of